Wij staan open voor verbetering 
Feedback of een klacht? Ook dan staan wij klaar.

Heb je een klacht over een door ons geleverde dienst of product? Vul dan het onderstaande formulier in, zodat wij snel jouw klacht in behandeling kunnen nemen.

 

Mocht je niet tevreden zijn over de geboden oplossing, dan kun je contact opnemen met het KiFiD. Wij zijn aangesloten bij het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening.

 

Ons aansluitnummer is: 300.0157410. Het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid) is bedoeld om voor jou, als consument, ‘n loket te bieden voor de beslechting van (dreigende) conflicten met financiële dienstverleners en voor informatie over financiële zaken.

 

Vanzelfsprekend kun je altijd naar de rechter gaan in geval van een conflict, maar de binnenkort binnen Kifid werkzame Ombudsman en Geschillencommissie kunnen je een alternatief bieden: in een relatief kort tijdsbestek (procederen kost vaak jaren) wordt in overleg met de betrokken financiële dienstverlener getracht een oplossing te vinden of wordt geoordeeld over de kwestie.

 

Kifid wordt gefinancierd door een gelijknamige stichting die is opgericht door de genoemde brancheorganisaties. Deze hebben overigens geen enkele invloed op of bevoegdheid ten aanzien van de wijze waarop een zaak wordt behandeld. Bovendien is de onafhankelijkheid van de Ombudsman en de Geschillencommissie gewaarborgd door hun reglementen en de wijze van hun benoeming.

THRUST V.O.F.

Meentwal 15

3432 GL

Nieuwegein

085 043 17 00